boys of summer

It’s still a few months before summer embraces Oslo but back in Manila, things have started to get fiery. Ah, I miss the tropical sun, the beaches and pools brimming with glistening, golden bodies, and that summer wind that will definitely blow your tops off. I also miss these “summer specials” in this Sunday noontime variety show called ASAP, set in various summer spots in the Philippines. Basically, it’s an excuse to see those Filipino celebrities in the barest clothing essentials. When you get lucky, they take their tops off, too. Like this one.


The song sounds crazy as hell but the boys are darn cute. They are boys as in BOYS. These guys must be between 17 and 19 years old. Just right for the picking. Hahaha! I am so in love with this one boy in particular named Enchong Dee. He’s the one with the yellowish checkered knee-length shorts dancing at the extreme left of the stage, underwear band tease and all. Just look at how he grinds. Ah, love him love him love him.


If only he could slip out of this suit as well.

Advertisements

8 Responses to “boys of summer”


  1. 1 ~*galenlondeien*~ April 8, 2007 at 10:36 am

    I have this gay friend who loves Enchong Dee as well. Umm, he’s into young men too. “Young” as in 15 to 19 or so. Haha! Enchong has a nice bod because he’s a swimmer. Makes me think that swimming ability is a turn-on as well during summer. It’s beach time! :)

  2. 2 Shigeki April 8, 2007 at 11:08 am

    How long has it been since you moved to Norway?

    As much as I love some boys in there, their dance was sooo… cheezy but I loved them regardless of that. :-)

    Maybe, for your next trip, you are thinking of going back to manila? That must be nice. Summer is on its way for sure but I am not looking forward to it if I have to be stuck in this megalopolis. There has to be hunky guys on the beach in summer as always :-)

    Have a pretty week!

  3. 3 chase April 9, 2007 at 1:37 am

    OMG! He looks yummy indeed but I think he is too young for my taste though.

  4. 4 kevin April 10, 2007 at 1:48 pm

    His body looks so great!

    How long have you been in Norway and do you get to see many Norwegian men?

    Kev in NZ

  5. 5 Mark April 10, 2007 at 5:44 pm

    15 is way too young, Karen! Tell your friend not to corrupt innocent minds. Hehehe. At least Enchong is of legal age now. :-)

    I’ve been here for 9 months, Shigeki. And yes, I plan to go to Manila, maybe in December, but that’s not a great time to go to the beach and spot the hotties. :-) Aren’t they just cut you wanna pinch their cheeks? Which cheeks you ask. :-)

    Han er deilig Chase! Hahaha.

    Yeah, what a body, Kev! 9 months and yes, all those months filled with seeing Norwegian men. :-)

  6. 6 RennyBA April 10, 2007 at 11:11 pm

    Cute guy!

    Btw: A bit disappointed you wont go skinny dipping here in Norway LoL

  7. 7 Lyka Bergen April 11, 2007 at 12:54 pm

    Geez! Enchong is hooooot!

  8. 8 Mark April 11, 2007 at 5:59 pm

    Hahaha! Not in Norway’s cold water beaches, Renny!

    Just look at that body, Lyka Bergen! Yum!


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s




Tweet Tweet!

Error: Twitter did not respond. Please wait a few minutes and refresh this page.

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Join 8 other followers

Categories


%d bloggers like this: